Number of the records: 1  

Martínek, Vojtěch, 1887-1960

  1. SYS0000339
    LBL
      
    -----cz--a22-----n--4500
    003
      
    CZ-PrNK
    005
      
    20250402112551.7
    008
      
    980429|n|acnnnaabn-----------n-a|a------
    024
    7-
    $a 0000000110201461 $2 isni
    024
    7-
    $a Q259723 $2 wikidata
    040
      
    $a Jaroslav Kunc $b cze $c ABA001 $d ABE336 $e rda
    046
      
    $f 1887 $g 1960
    100
    1-
    $a Martínek, Vojtěch, $d 1887-1960 $x prozaik, básník, dramatik, literární historik, kritik, překladatel
    368
      
    $d PhDr.
    370
      
    $c Česko $a Brušperk u Frýdku, Česko $b Ostrava, Česko
    372
      
    $a próza $a poezie $a drama $a dějiny (literární) $a kritika (literární) $a překladatelství $a literatura pro děti a mládež $a střední školy $a pedagogika
    374
      
    $a prozaici $a básníci $a dramatici $a historici $a kritici $a překladatelé $a pedagogové
    375
      
    $a muž
    377
      
    $a cze $a ger
    500
    1-
    $w r $i Pseudonym: $7 pnp_us_auth*0072823 $a Stavěl, Václav, $d 1887-1960
    500
    1-
    $w r $i Pseudonym: $7 pnp_us_auth*0041975 $a Staněk, Václav, $d 1887-1960
    665
      
    $a Citované dokumenty neuvádí žádné dílo, které by dotyčný napsal pod pseudonymem Václav Stavěl.
    670
      
    $a PNP-LA
    670
      
    $a Lexikon české literatury, sv. 3/I, Praha 2000 $b autoritní forma, odkaz viz též, biografické údaje, data
    670
      
    $a Vopravil, J.: Slovník pseudonymů v české a slovenské literatuře, Praha 1973 $b autoritní forma, odkaz viz též
    670
      
    $a www(Wikipedie, otevřená encyklopedie), cit. 17. 4. 2024 $b biografické a profesní údaje $u http://cs.wikipedia.org/wiki/Vojt%C4%9Bch_Mart%C3%ADnek
    678
    0-
    $a Narozen 11.4. 1887 v Brušperku u Frýdku, zemřel 25.4. 1960 v Ostravě. Středoškolský profesor, prozaik, básník, dramatik, literární kritik, autor literatury pro děti a mládež, redaktor a regionální pracovník na Ostravsku, překladatel z němčiny.
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.