Number of the records: 1
Title information Web ostrý jako břitva : návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů / Jan Řezáč ; grafická úprava, ilustrace, sazba: Jolana Hršelová, Klára Zahrádková, Adam Hrubý Personal name Řezáč, Jan, 1984- (Author) Další autoři Hršelová, Jolana, 1982- (Book designer) Zahrádková, Klára, 1990- (Illustrator) Hrubý, Adam, 1984- (Compositor) (Book designer) Corporation Baroque Partners (nakladatelství) (Publisher) HRG Litomyšl (tiskárna) (Printer) Edition statement Vydání 1. Publication Jihlava : Baroque Partners, 2014 Manufacture Litomyšl : H.R.G. spol. s.r. Scope 211 stran : ilustrace ; 29 cm ISBN 978-80-87923-01-6 (brožováno) Country Czech Republic Language Czech Note Modrá obálka se zlacenou ilustrací a s dvoubarevným textem. - Na přední záložce podnázev a anotace knihy. - Na rubu modré přední strany obálky bílý text s obsahem knihy. - Přiznaná šitá vazba. - Patitul s nakladatelskou značkou a s dvoubarevným textem. - Dvoubarevný text a nakladatelská značka na titulním listu. - Úvod autora. - V knize barevné listy, různobarevný text, barevné ilustrace. - Marginálie. - Závěr autora. - O autorovi.
Poznámka o dalších původcích Editace: Jana Volencová Annotation Kniha o procesu návrhu webu (webdesignu), kterou napsal Jan Řezáč, český konzultant webů, lektor a zakladatel agentury House of Řezáč. První vydání knihy vyšlo v roce 2014 v nákladu 3000 kusů a bylo zcela rozebráno během 15 měsíců. Druhého vydání se kniha dočkala v roce 2016. Zabývá se návrhem webových prezentací, které prodávají produkty či služby, tedy návrhem firemních webů, internetových obchodů, microsites apod. V první části představuje úvod do oboru webdesignu (typy webových projektů, klíčové pojmy jako KPI, konverzní akce apod.), práce s poptávkou (cenotvorba, ukotvení projektu, nastavení očekávání) a také projektového řízení (definování jednotlivých rolí, technika WBS aj.). Hlavní část knihy je věnována procesu návrhu webu a jednotlivým fázím. Poslední kapitoly knihy se obrací spíše na dodavatele a webdesignery pro které zasazují návrh webu do širších souvislostí (Maslowova pyramida webdesignu). Document kind monografie Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Subject headings Internet marketing * web presentation * web design Keywords česká literatura * příručka * web * internetový marketing * WWW prezentace * Nejkrásnější české knihy * r. 2014 UDC (035) * 821.162.3 Uživatelské pole PNP Nejkrásnější české knihy 2014 - Odborná literatura, užší výběr. Call number Track No. Location Info NK/14 036a 2475/2017 Sbírka NK/14 036b 2476/2017 Sbírka NK/14 036 1238/2023 Sbírka
Number of the records: 1