Number of the records: 1  

Emocenomie

  1. Title informationEmocenomie : vliv emocí na obchodní úspěch / Dan Hill ; [z anglického originálu ... přeložila Dagmar Brejlová]
    Personal name Hill, Dan, 1959- (Author)
    Další autoři Brejlová, Dagmar, 1974- (Translator)
    Corporation Fragment (nakladatelství) (Publisher)
    Tiskárny Havlíčkův Brod (firma) (Printer)
    Další var.názvyVliv emocí na obchodní úspěch
    EMOCEnomie
    Edition statement1. vydání
    PublicationPraha : Fragment, 2010
    ManufactureTiskárny Havlíčkův Brod, a. s)
    Scope350 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-253-1057-1 (váz.)
    Edition Manažerská literatura
    Manažerská literatura, (Fragment)
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Language of the originalEnglish
    Note Na tit. s. pod názvem: revidované vydání
    Terminologický slovník
    AnnotationMonografie pojednává o sedmi základních emocích (radost, strach, vztek, smutek, odpor a pohddání) jejich uplatnění v oblasti prodeje, marketingu a reklamy
    Document kindmonografie
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Subject headings emoce - ekonomické aspekty * obchodní úspěch * marketing * reklama a propagace * prodej * personální management
    Keywords americká literatura * překlad * ekonomie * ekonomika * prodej * obchod * reklama * emoce
    Genre/form keywords monografie
    ConspectŘízení a správa podniku
    UDC821.111(7) * =030 * 159.942 * 33 * 339:17.024.4 * 658.8 * 659.1 * 005.95/.96 * (048.8)
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/201011/contents/nkc20102147785_1.pdf
    Uživatelské pole PNPKniha ve výběru NČK ČR roku.
    Rozsah: 350, [2] s.
    Emocenomie

    book

    Call numberTrack No.LocationInfo
    C12c 37081269/2012Fond

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.