Number of the records: 1
Emocenomie
Title information Emocenomie : vliv emocí na obchodní úspěch / Dan Hill ; [z anglického originálu ... přeložila Dagmar Brejlová] Personal name Hill, Dan, 1959- (Author) Další autoři Brejlová, Dagmar, 1974- (Translator) Corporation Fragment (nakladatelství) (Publisher) Tiskárny Havlíčkův Brod (firma) (Printer) Další var.názvy Vliv emocí na obchodní úspěch EMOCEnomie Edition statement 1. vydání Publication Praha : Fragment, 2010 Manufacture Tiskárny Havlíčkův Brod, a. s) Scope 350 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-253-1057-1 (váz.) Edition Manažerská literatura
Manažerská literatura, (Fragment)Country Czech Republic Language Czech Language of the original English Note Na tit. s. pod názvem: revidované vydání
Terminologický slovník
Annotation Monografie pojednává o sedmi základních emocích (radost, strach, vztek, smutek, odpor a pohddání) jejich uplatnění v oblasti prodeje, marketingu a reklamy Document kind monografie Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Subject headings emoce - ekonomické aspekty * obchodní úspěch * marketing * reklama a propagace * prodej * personální management Keywords americká literatura * překlad * ekonomie * ekonomika * prodej * obchod * reklama * emoce Genre/form keywords monografie Conspect Řízení a správa podniku UDC 821.111(7) * =030 * 159.942 * 33 * 339:17.024.4 * 658.8 * 659.1 * 005.95/.96 * (048.8) URL http://toc.nkp.cz/NKC/201011/contents/nkc20102147785_1.pdf Uživatelské pole PNP Kniha ve výběru NČK ČR roku. Rozsah: 350, [2] s. Call number Track No. Location Info C12c 3708 1269/2012 Fond
Number of the records: 1