Number of the records: 1  

Kognitivní věda, činná mysl a literární vyprávění

  1. Title informationKognitivní věda, činná mysl a literární vyprávění / Uri Margolin ; z anglických originálů ... přeložil a komentář napsal Hynek Zykmund ; obálku navrhl Pavel Janoušek
    Personal name Margolin, Uri, 1942- (Author)
    Další autoři Zykmund, Hynek (Translator) (Commentator)
    Janoušek, Pavel, 1956- (Bookjacket designer)
    Corporation Ústav pro českou literaturu (Akademie věd ČR) (Publisher)
    Host (nakladatelství) (Publisher)
    Edition statementVydání první
    PublicationBrno ; Praha : Ústav pro českou literaturu AV ČR v nakladatelství Host, 2008
    Scope94 stran ; 19 cm
    ISBN978-80-7294-261-9 (Host ; brožováno)
    978-80-85778-57-1 (Ústav pro českou literaturu AV ČR ; brožováno)
    Edition Theoretica ; sv. 9
    Theoretica, (Ústav pro českou literaturu AV ČR)
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Language of the originalEnglish
    Note Ediční typografická obálka. - Komentář. - Na zadní straně obálky medailonek autora
    Document kindmonografie
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Translation ofCognitive science, the thinking mind, and literary narrative
    Of what is past, is passing, or to come: temporality, aspectuality, modality, and the nature of literary narrative
    Subject headings cognitive science * literary studies * narration (rhetoric) * interpretation and reception of literature
    Keywords literární věda * literární teorie * naratologie * odborné studie * filozofie literatury * kognitivní věda * interpretace a přijetí literárního díla * vypravěčské techniky * literatura a filozofie * vnímání literárního díla * textová analýza
    Genre/form keywords studies
    UDC165.194 * 82.0 * 808.1 * 82.07 * (048.8)
    URLhttp://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:6b9c0f20-d9bf-11e7-8d21-005056827e52
    Kognitivní věda, činná mysl a literární vyprávění

    book

    Call numberTrack No.LocationInfo
    LITb 021900671/2024Sbírka

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.