SYS | | 107972 |
LBL | | 01490nam^a22004577a^4500 |
003 | | CZ^PrSKC |
005 | | 20210616122513.4 |
008 | | 140721s1999^^^^xxk|||||^||||||||^||eng^d |
020 | | $a 0-415-19826-7 $q (hb) |
020 | | $a 978-0-415-19826-4 $q (dotisk ; $q hb) |
020 | | $a 0-415-19827-5 $q (pb) |
020 | | $a 978-0-415-19827-1 $q (dotisk ; $q brožováno) |
040 | | $a BOD001 $b cze $d ABE336 $e rda $9 2 |
041 | 0- | $a eng |
044 | | $a xxk $c GB |
072 | -7 | $a 37 $x Výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22 |
080 | | $7 pnp_us_udc*0000055 $a 069 |
080 | | $7 pnp_us_udc*0000222 $a 069.01 |
080 | | $7 pnp_us_udc*0010931 $a 06.064 |
080 | | $7 pnp_us_udc*0012702 $a 26-47 |
245 | 04 | $a The educational role of the museum / $c edited by Eilean Hooper-Greenhill |
250 | | $a Second edition |
264 | -1 | $a London ; $a and New York : $b Routledge, Taylor & Francis Group, $c 1999 |
300 | | $a xvi, 346 stran : $b ilustrace, tabulky, grafy ; $c 25 cm |
336 | | $a text $b txt $2 rdacontent |
337 | | $a bez média $b n $2 rdamedia |
338 | | $a svazek $b nc $2 rdacarrier |
490 | 1- | $a Leicester readers in museum studies |
504 | | $a Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík |
546 | | $a Text anglicky |
650 | 07 | $a výchova a vzdělávání $2 czenas |
650 | 07 | $a muzejní pedagogika $2 czenas |
650 | 07 | $a muzea $2 czenas |
650 | 07 | $a muzejní výstavy $2 czenas |
650 | 09 | $a education $2 eczenas |
650 | 09 | $a museum education $2 eczenas |
650 | 09 | $a museums $2 eczenas |
650 | 09 | $a museum exhibitions $2 eczenas |
653 | 1- | $7 pnp_us_entry*001141 $a muzea |
653 | 1- | $7 pnp_us_entry*001423 $a výstavy |
653 | 1- | $7 pnp_us_entry*019573 $a muzejní pedagogika |
653 | 1- | $7 pnp_us_entry*018324 $a výchovné programy |
653 | 1- | $7 pnp_us_entry*011610 $a muzeologická literatura |
700 | 1- | $a Hooper-Greenhill, Eilean, $d 1945- $4 edt $4 aui $7 pnp_us_auth*0091508 |
710 | 2- | $7 pnp_us_auth*0070679 $a Routledge (nakladatelství) $4 pbl |
830 | -0 | $a Leicester readers in museum studies, (Routledge) $7 pnp_us_auth*0096605 |
T85 | | $x existuji fulltexy |