Košík

  Odznačit vybrané:   0
  1. Osobní jménoKrasko, Ivan, 1876-1958 - slovenský básník, překladatel
    Odkaz viz.Skutečné jméno: Botto, Ján, 1876-1958
    Odkazy (6) - Monografie
    (1) - PERIODIKA - Přijatá čísla
    (2) - PERIODIKA - Svázaný ročník periodika
  2. Jméno korporaceBiblioteka Narodowa (Polsko)
    Odkaz viz.National Library (Polsko)
    National Library of Poland
    National Library in Warsaw
    Nationalbibliothek (Poland)
    Národní knihovna (Polsko)
    BiografiePolská národní knihovna sídlící ve Varšavě.
    Zdroj inf.Ověřeno v LC ; Chwalewik, Edward: Exlibrisy polskie szesnastego i siedemnastego wieku (Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk, Biblioteka Narodowa), 1955 (autoritní forma) ; www(Biblioteka Narodowa), cit. 24.10.2024 (stránky korporace)
    Odkazy (12) - Monografie
    (1) - PERIODIKA - Přijatá čísla
    (1) - PERIODIKA - Souborný záznam periodika
  3. Jméno korporaceSokolské museum - muzejní instituce
    Zdroj inf.Záhoř, Z.: Význam a podstata lásky (dřívější majitel)
    Uživatelské pole PNPMuzejní instituce České obce Sokolské existující v období První republiky.
    Dřívější majitel některých knih z Karáskovy galerie.
    Odkazy (17) - Monografie
  4. Jméno korporaceVysoká škola uměleckoprůmyslová (Praha, Česko). Ateliér grafického designu a vizuální komunikace
    Odkaz viz.Vysoká škola uměleckoprůmyslová (Praha, Česko). Katedra grafiky. Ateliér grafického designu a vizuální komunikace
    Ateliér grafického designu a vizuální komunikace (Praha, Česko)
    Poznámkainfo
    BiografieAteliér grafického designu a vizuální komunikace - od roku 1999 vedl prof. Zdeněk Ziegler a jeho asistent doc. Tomáš Machek, který tuto funkci vykonával první dva roky pod vedením prof. Rostislava Vaňka. Poté nastoupil jako asistent Marius Corradini. Vedoucí ateliéru prof. ak. mal. Rostislav Vaněk, asistentka ateliéru MgA. Kristina Fišerová (asistentka od roku 2006).
    Zdroj inf.www(Vysoká škola uměleckoprůmyslová) (stránky školy)
    Uživatelské pole PNPGrafický design chápeme jako neustále se měnící entitu, v níž se odvíjí celé spektrum společensko-kulturních potřeb a technologických změn. Podstatnou osou výuky je pak spolupráce na hlavním ateliérovém zadání s tzv. rotujícím pedagogem. Vedle působení vedoucího ateliéru se pak studenti každý semestr setkávají s přístupem dalšího pedagoga, který se úzce specializuje na problematiku, na kterou je semestr právě zaměřen. Studenti tak získávají mnohem širší rozhled, než kdyby se po celé studium setkávali pouze s jednou mistrovskou osobností, která by na jejich vývoj dlouhodobě působila. Jsou tak konfontováni s mnohem diverzifikovanějšími přístupy k práci a v neposlední řadě mohou proniknout do konkrétního zadání podstatně hlouběji.
    Odkazy (3) - Monografie

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.