Počet záznamů: 1  

Dvanáct ověřených metod pro rozvoj kolegiální spolupráce

  1. SYS117768
    LBL
      
    02142nam^a2200577^i^4500
    003
      
    CZ^PrNK
    005
      
    20240209122037.0
    008
      
    200309s2019^^^^xr^ach^f^f^^^^000^0^cze^^
    015
      
    $a cnb003179775
    020
      
    $a 978-80-86520-53-7 $q (kroužková vazba)
    035
      
    $a (OCoLC)1226360806
    040
      
    $a BOA001 $b cze $d ABA001 $d ABE336 $e rda $9 2
    041
    0-
    $a cze
    044
      
    $a xr $c CZ
    080
      
    $a 37
    080
      
    $a -057.87
    080
      
    $a 172
    080
      
    $a 316.62
    080
      
    $a (035)
    080
      
    $a 821.162.3
    100
    1-
    $a Babanová, Anna, $d 1975- $4 aut $7 pnp_us_auth*0059978
    245
    10
    $a Dvanáct ověřených metod pro rozvoj kolegiální spolupráce : $b podpora rovnosti a rozmanitosti ve vzdělávání / $c Anna Babanová ; grafická úprava: Jan Šiller
    246
    00
    $a Podpora rovnosti a rozmanitosti ve vzdělávání
    250
      
    $a Vydání první
    264
    -1
    $a V Praze : $b Gender Studies, o.p.s., $c 2019
    300
      
    $a 145 stran : $b ilustrace (převážně barevné), portréty, faksimile ; $c 30 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a Modrá barevně ilustrovaná obálka, černý text. - Rubová strana obálky žlutá. - Údaje tiráže na místě frontispisu. - Drobná barevná ilustrace na titulním listu. - Předmluva M. Štěpánová a I. Pasáková. - Obsah. - Úvod. - Jednotlivé kapitoly. - Texty. - Černobílé a barevné fotografie, portréty, ilustrace, faksimile, pracovní listy. - O autorkách, Gender Studies, o.p.s. a organizaci Steep by Step ČR, o.p.s. - Na zadní straně obálky loga organizací a anotace knihy.
    504
      
    $a Obsahuje bibliografické odkazy
    508
      
    $a S přispěním Ireny Smetáčkové
    520
      
    $a Originální příručka nabízí metody pro kolegiální spolupráci, které umožňují vyučujícím lépe rozpoznávat a poskytovat příležitosti pro učení dětí a díky tomu podporovat rozmanitost, vzájemný respekt a princip rovnosti mezi dětmi. $b Příručka je výsledkem spolupráce s Gender Studies, o.p.s. a vznikla jako výstup projektu Výchova k respektu a toleranci: od učitelů k dětem.
    650
    09
    $a teacher career $2 eczenas
    650
    09
    $a teaching skills $2 eczenas
    650
    09
    $a communication in learning and scholarship $2 eczenas
    650
    09
    $a portfolio (pedagogy) $2 eczenas
    650
    09
    $a teacher and learner $2 eczenas
    650
    09
    $a social behavior $2 eczenas
    650
    09
    $a social ethics $2 eczenas
    653
    1-
    $7 pnp_us_entry*000032 $a česká literatura
    653
    1-
    $7 pnp_us_entry*004924 $a odborná literatura
    653
    1-
    $7 pnp_us_entry*000232 $a příručky
    653
    1-
    $7 pnp_us_entry*001101 $a pedagogika
    653
    1-
    $7 pnp_us_entry*006916 $a organizace
    653
    1-
    $7 pnp_us_entry*022108 $a výuka a vzdělávání
    653
    1-
    $7 pnp_us_entry*022109 $a pedagogická komunikace
    653
    1-
    $7 pnp_us_entry*022110 $a pedagogické dovednosti
    653
    1-
    $7 pnp_us_entry*022111 $a učitelské profese
    653
    1-
    $7 pnp_us_entry*003662 $a sociální chování
    653
    1-
    $7 pnp_us_entry*006730 $a sociální etika
    653
    1-
    $7 pnp_us_entry*005471 $a učitelé
    653
    1-
    $7 pnp_us_entry*015043 $a žáci
    653
    1-
    $7 pnp_us_entry*002289 $a Nejkrásnější české knihy
    653
    1-
    $7 pnp_us_entry*017763 $a r. 2019
    700
    1-
    $7 pnp_us_auth*0043745 $a Šiller, Jan, $d 1976- $4 bkd
    700
    1-
    $7 pnp_us_auth*0086721 $a Smetáčková, Irena, $d 1976- $4 aut
    710
    2-
    $7 pnp_us_auth*0086722 $a Gender Studies (společnost) $4 pbl
    UUU
      
    $a Nejkrásnější české knihy 2019 - 2. místo Učebnice pro školy všech stupňů a ostatní didaktické pomůcky.

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.