Počet záznamů: 1  

Emocenomie

  1. Názvové údajeEmocenomie : vliv emocí na obchodní úspěch / Dan Hill ; [z anglického originálu ... přeložila Dagmar Brejlová]
    Osobní jméno Hill, Dan, 1959- (Autor)
    Další autoři Brejlová, Dagmar, 1974- (Překladatel)
    Korp. Fragment (nakladatelství) (Nakladatel, vydavatel)
    Tiskárny Havlíčkův Brod (firma) (Tiskař)
    Další var.názvyVliv emocí na obchodní úspěch
    EMOCEnomie
    Údaje o vydání1. vydání
    NakladatelPraha : Fragment, 2010
    VýrobceTiskárny Havlíčkův Brod, a. s)
    Rozsah350 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-253-1057-1 (váz.)
    Edice Manažerská literatura
    Manažerská literatura, (Fragment)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Jazyk orig.angličtina
    Poznámky Na tit. s. pod názvem: revidované vydání
    Terminologický slovník
    AnotaceMonografie pojednává o sedmi základních emocích (radost, strach, vztek, smutek, odpor a pohddání) jejich uplatnění v oblasti prodeje, marketingu a reklamy
    Druh dok.monografie
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Předmětová hesla emoce - ekonomické aspekty * obchodní úspěch * marketing * reklama a propagace * prodej * personální management
    Klíčová slova americká literatura * překlad * ekonomie * ekonomika * prodej * obchod * reklama * emoce
    Žánr/forma monografie
    KonspektŘízení a správa podniku
    MDT821.111(7) * =030 * 159.942 * 33 * 339:17.024.4 * 658.8 * 659.1 * 005.95/.96 * (048.8)
    Adr. el. zdr. http://toc.nkp.cz/NKC/201011/contents/nkc20102147785_1.pdf
    Uživatelské pole PNPKniha ve výběru NČK ČR roku.
    Rozsah: 350, [2] s.
    SignaturaPřír.čísloLokaceInfo
    C12c 37081269/2012Fond

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.