Počet záznamů: 1
Emocenomie
Názvové údaje Emocenomie : vliv emocí na obchodní úspěch / Dan Hill ; [z anglického originálu ... přeložila Dagmar Brejlová] Osobní jméno Hill, Dan, 1959- (Autor) Další autoři Brejlová, Dagmar, 1974- (Překladatel) Korp. Fragment (nakladatelství) (Nakladatel, vydavatel) Tiskárny Havlíčkův Brod (firma) (Tiskař) Další var.názvy Vliv emocí na obchodní úspěch EMOCEnomie Údaje o vydání 1. vydání Nakladatel Praha : Fragment, 2010 Výrobce Tiskárny Havlíčkův Brod, a. s) Rozsah 350 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-253-1057-1 (váz.) Edice Manažerská literatura
Manažerská literatura, (Fragment)Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Jazyk orig. angličtina Poznámky Na tit. s. pod názvem: revidované vydání
Terminologický slovník
Anotace Monografie pojednává o sedmi základních emocích (radost, strach, vztek, smutek, odpor a pohddání) jejich uplatnění v oblasti prodeje, marketingu a reklamy Druh dok. monografie Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Předmětová hesla emoce - ekonomické aspekty * obchodní úspěch * marketing * reklama a propagace * prodej * personální management Klíčová slova americká literatura * překlad * ekonomie * ekonomika * prodej * obchod * reklama * emoce Žánr/forma monografie Konspekt Řízení a správa podniku MDT 821.111(7) * =030 * 159.942 * 33 * 339:17.024.4 * 658.8 * 659.1 * 005.95/.96 * (048.8) Adr. el. zdr. http://toc.nkp.cz/NKC/201011/contents/nkc20102147785_1.pdf Uživatelské pole PNP Kniha ve výběru NČK ČR roku. Rozsah: 350, [2] s. Signatura Přír.číslo Lokace Info C12c 3708 1269/2012 Fond
Počet záznamů: 1