Počet záznamů: 1
Emocenomie
Názvové údaje Emocenomie : vliv emocí na obchodní úspěch / Dan Hill ; [z anglického originálu ... přeložila Dagmar Brejlová] Osobní jméno Hill, Dan, 1959- (Autor) Další autoři Brejlová, Dagmar, 1974- (Překladatel) Korp. Fragment (nakladatelství) (Nakladatel, vydavatel) Tiskárny Havlíčkův Brod (firma) (Tiskař) Nakladatel Praha : Fragment, 2010 Výrobce Tiskárny Havlíčkův Brod, a. s) Rozsah 350 s. : il. ; 24 cm Předmětová hesla emoce - ekonomické aspekty * obchodní úspěch * marketing * reklama a propagace * prodej * personální management Klíčová slova americká literatura * překlad * ekonomie * ekonomika * prodej * obchod * reklama * emoce Počet ex. 1, z toho volných 1 Adr. el. zdr. http://toc.nkp.cz/NKC/201011/contents/nkc20102147785_1.pdf Druh dok. monografie Signatura C12c 3708
Počet záznamů: 1